Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Bij IPTV Groothandel streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke producten en diensten te bieden. Als u echter een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, staan we klaar om u te helpen en het probleem op te lossen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt een klacht indienen door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website. Wij nemen elke klacht serieus en streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven.

Geschillencommissie en bemiddeling

Mocht u als consument niet tevreden zijn met onze oplossing of komen we er samen niet uit, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Zowel consumenten als zakelijke klanten kunnen, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten is dit via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

We streven ernaar om uw klacht zo snel en efficiënt mogelijk af te handelen en waarderen uw feedback om onze dienstverlening te verbeteren.

Heeft u vragen over onze klachtenprocedure of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.